O nas

Arteria Document Solutions jest partnerem notowanej na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych (GPW) Grupy Kapitałowej Arteria S.A., lidera polskiego rynku outsourcingu sprzedaży, wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem klientów na usługi związane z zarządzaniem i archiwizowaniem dokumentów zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej, zarząd grupy kapitałowej Arteria S.A. postanowił współdziałać w tym obszarze działalności z Arteria Document Solutions - dedykowanego podmiotu specjalizującego się w obsłudze procesów back office.

Arteria Document Solutions wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne, dzięki którym zapewnia swoim klientom wysoką jakość obsługiwanych procesów. Autorskie rozwiązanie TrimDoc® umożliwia świadczenie kompleksowej obsługi procesów back-office w ramach jednolitej infrastruktury systemowej. TrimDoc® to platforma do zarządzania dokumentami i informacją, obsługująca następujące obszary funkcjonalne:

  • zarządzanie magazynem dokumentów (WMS)
  • automatyczny odczyt informacji z dokumentów (OCR/ICR)
  • elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS)
  • elektroniczny obieg dokumentów/zarządzanie procesami (BPM)
  • wsparcie użytkowników (HelpDesk)
  • rejestracja i nadzór obsługi korespondencji

 

Dlaczego warto postawić na Arteria Document Solutions?

Jesteśmy zespołem pasjonatów nowoczesnego zarządzania dokumentami i informacją. Nie zadowalają nas jedynie standardowe rozwiązania,  śledzimy zachodzące zmiany i stale szukamy innowacji. Jesteśmy wszechstronni jako zespół, łączymy specjalistyczną wiedzę z różnych dziedzin. Pracujemy z zachowaniem najwyższych standardów etycznych i biznesowych Jesteśmy ambitni. Nie musimy być najwięksi, ale chcemy być najlepsi.

Zapytanie ofertowe

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą ADS. Proszę o podanie nr telefonu kontaktowego bądź adresu e-mail, a nasz konsultant skontaktuje się z Państwem. więcej